Rekreační
středisko Fiola

Rekreační středisko

Rekreační středisko

Rekreační středisko

Rekreační středisko Pod Stepí

Rekreační střediska

Rekreační střediska

Rekreační střediska

 

Fitness centrum

Rychlý kontakt

  • +420 737 389 808
  • +420 546 410 267
  • +420 603 513 723
  • Email: info@happydovolena.cz
  •         happy.dovolena@volny.cz

Novinky emailem

 

Ceny za týdenní pobyt - včetně plné penze, ubytování

a všech atrakcí v areálu !!!
Pobyty jsou nabízeny formou balíčku - nelze je měnit.
 

Ceník Pod stepí-Termíny a ceny 2017

 

Termíny pro rok 2017:
NAŠE POBYTY JSOU POUZE TURNUSOVÉ SOBOTA-SOBOTA

     

Mimo sezónu


 

   

 

Hlavní sezóna

1.7.-8.7.

8.7.-15.7.

15.7.-22.7.

22.7.-29.7.

 

 

29.7.-5.8.

5.8.-12.8.

12.8.-19.8.

19.8.-26.8.

 

 

Ceny za týdenní pobyt - včetně plné penze, ubytování a všech atrakcí v areálu:                                            Ceník na sezónu 2017:

 

Mino sezónu

Hlavní sezóna

Dospělá osoba

         2.699,-

2.999,-

Dítě do 12let

         2.299,-

2.499,-

Dítě do 4let

         1.799,-

1.999,-

Dítě do 2let

         zdarma

zdarma

Věkové hranice u dětí jsou počítány DO věku dítěte, ne včetně

Platba za pobyt                       

Prvních 50% se platí vždy do 14 dnů nebo dle data uvedeného na potvrzení rezervace . Vaše rezervace nabývá platnost po zaplacení zálohy v daném termínu. Pokud vaši platbu neobdržíme nejpozději do 3 týdnů od rezervace, vaše místo bude poskytnuto náhradníkovi. Zbývajících 50% se platí vždy nejpozději do data uvedeného na potvrzení rezervace.  Platit můžete složenkou nebo převodem z účtu, zálohově nebo samozřejmě lze i jednorázově. Při platbách i jiné komunikaci je NUTNÉ uvádět variabilní symbol uvedený na potvrzení rezervace.      

V případě, že vám přispívá zaměstnavatel a potřebujete fakturu nebo potvrzení o pobytu, je potřeba zavolat ihned, dříve než něco zaplatíte. Zpětné faktury s nutností storno nemůžeme vystavit.
Faktura - daňový doklad, který bude proplacen z účtu vašeho zaměstnavatele na náš, v tom případě je potřeba znát název, adresu, ičo, dič, zda na faktuře mají figurovat všichni členové rodiny nebo jen vy (data narození) a částku kterou budeme fakturovat               nebo stačí                                                                                                                        Potvrzení o pobytu - kdy zaměstnavatel přispívá přes pokladnu přímo vám v hotovosti a tudíž mu stačí pouze naše potvrzení, že jste na pobytu byl.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Cestovní pojištění - GENERALI Pojišťovna                                                                                                            Vážení klienti, součástí ceny za pobyt není cestovní pojištění. Pokud máte zájem, zajistěte si pojistnou smlouvu pro případ storna.                                                                                                                                                                                       Příklad - cena za pobyt cca 3000,-/os - cena pojištění pro případ storna cca 100,-/os - v případě uplatnění pojistky dostanete zpět 80% ceny pobytu.                                                                                                                                                              Pojištění musí být sjednáno před uhrazením 100% částky za pobyt - nejlépe po uhrazení zálohy a před zaplacením doplatku.                                                                                                                                                                                     Všeobecné smluvní podmínky najdete na www.generali.cz                                                                       

Formulář pojištění   

Vážení klienti, vzhledem k tomu, že budete ubytováni v panenské přírodě není možné zabránit situacím jako - setkání s myškou, pavoukem či mravenci a není vždy možné po ránu hlídat všechny kačeny, aby nepřistáli na ploše bazénu:o) Do pokojů se vám budou myšky a mravenci stěhovat v případě, že budete mít obytné prostory zásobeny jídlem a sladkým pitím. Tyto situace nemohou být součástí případné reklamace a nebude na ně brán zřetel. Děkujeme za pochopení.